Skorzystaj z naszej sprawdzonej oferty

Zadzwoń i zamów darmową wycenę

Opakowania e-commerce

Jeśli jesteś firmą, która w całości lub częściowo opiera swoją działalność na branży e-commerce, to na pewno szukasz idealnego sposobu, aby zapakować towar. Dla sprzedaży online dedykowane są specjalne kartony do wysyłki.

Opakowania te gwarantują bezpieczeństwo na uszkodzenia mechaniczne podczas transportu. Opakowanie wysyłkowe dzielą się na pudełka e-commerce, foliopaki idealne do recyklingu, koperty wysyłkowe i kartony.

Do tego działu zaliczamy również akcesoria takie jak taśmy pakowe. Sprawdzą się idealnie do spersonalizowania swojego opakowania. W ofercie posiadamy taśmy klejące, na których możesz mieć własne logo firmowe. Kolejnym akcesorium jest folia stretch, która ma zastosowanie przy pakowaniu większych gabarytów tak, aby dobrze zabezpieczyć towar. Powyższe akcesoria podwyższą na pewno wartość produktu i ukażą, że dbasz o najmniejsze szczegóły.

opakowanie wysyłkowe

Kartonowe opakowania w sprzedaży online dla sklepów internetowych

Karton to jeden z najlepszych materiałów do sprzedaży wysyłkowej. Pudełka kartonowe e-commerce wykonane są ze specjalnej tektury falistej. Takie wykonanie gwarantuje bezpieczeństwo oraz to, że produkty dotrą do klienta w nienaruszonym stanie.

W naszej ofercie posiadamy kartony w różnych rozmiarach oraz konkurencyjnych cenach.

Opakowanie e-commerce skierowane dla branży odzieżowej, kosmetycznej, odzieżowej, upominkowej oraz elektroniki użytkowej to zwane bardziej specjalistycznie pudełka fasonowe.

Kartonowe opakowania e-commerce stanowią pierwszy punkt styczności klienta z daną marką lub produktem, dlatego warto, aby było ono dobrze przemyślane oraz gwarantowało bezpieczeństwo produktów wewnątrz opakowania. Dlatego ładny design opakowań e-commerce może przyczynić się do lepszej rozpoznawalności firmy, marki lub sklepu.

Personalizacja opakowań e-commerce

W naszej drukarni rozumiemy, jak ważne jest dla Ciebie dobrze i estetycznie wykonane opakowanie, które potrafi zwiększyć rozpoznawalność marki oraz poprawić wizerunek firmy.

Dlatego oferujemy całe spektrum możliwości, aby stworzyć opakowanie e-commerce szyte na miarę.

Jednym z najważniejszych punktów w personalizacji w branży e-commerce jest nadrukowanie własnego logo, sloganu firmowego czy informacji kontaktowych, które potrafią utkwić w pamięci klientów co może przełożyć się na ich ponowny zakup. Możemy również zdecydować się na umieszczenie grafiki wewnątrz opakowania, która może być zaskakująca przy otwarciu.

Dodatki dla opakowań e-commerce

Prowadząc sprzedaż wysyłkową, ważnym jest szybkość zapakowania towaru dlatego proponujemy klientom wybór opakowania dla e-commerce z dodatkowymi paskami taśmy klejącej, które z łatwością odbezpieczymy i przykleimy do pudełka, zaś drugi pasek może posłużyć już do zwrotu towaru.

Oprócz tak podstawowych kwestii personalizacji opakowania możemy też wybrać opcję uszlachetnienia foliami błyszczącą, matową lub soft-touch, która w dotyku jest aksamitna i dzięki temu poprawić bezpieczeństwa produktów przy niesprzyjających warunkach.

Na opakowania e-commerce można również nałożyć wybiórczo lakier UV i podkreślić jeszcze bardziej nasze logo lub najważniejsze elementy w grafice.

Wybór papieru na opakowania jest równo znaczący co inne elementy i najczęściej jest to papier kredowy.

Eleganckie wstążki, papier bibułkowy z logo pomogą stworzyć niezapomniane opakowania.

Bezpieczne opakowanie e-commerce

Jako producent wiemy, że jednym z priorytetów prowadząc sprzedaż wysyłkową, jest bezpieczeństwo paczki. Oprócz samego wyglądu i tego jak spersonalizowane jest opakowanie ważnym jest, aby taka przesyłka doszła w idealnym i nienaruszonym stanie do klienta. W naszej ofercie znajdziesz duży wybór mocnych opakowań z tektury trójwarstwowej.

I am raw html block.
Click edit button to change this html