Skorzystaj z naszej sprawdzonej oferty
Zadzwoń i zamów darmową wycenę
Ulotki dwustronne
Ulotki dwustronne to kategoria materiałów reklamowych, które cechują się wykorzystaniem obu stron papieru do przekazywania informacji i promowania produktów lub usług. Dzięki większej ilości miejsca dwustronne ulotki pozwalają na bardziej szczegółowe przedstawienie oferty firmy i przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów w sposób bardziej złożony niż w przypadku ulotek jednostronnych.
Zastosowanie i specyfikacja ulotek dwustronnych
Ulotki dwustronne są często wykorzystywane do reklamowania skomplikowanych usług lub produktów, których cechy i zalety trudno przedstawić na jednej stronie papieru. Mogą być drukowane na różnych rodzajach papieru/podłoża (w tym na papierze kredowym), co wpływa na ich trwałość oraz jakość druku. W zależności od potrzeb ulotki mogą być kolorowe lub czarno-białe, a także mogą zawierać grafiki, zdjęcia lub infografiki, co pozwala na zwiększenie ich atrakcyjności i skuteczności. Treść umieszczana na takich ulotkach może być dowolnie personalizowana, dzięki czemu informacja będzie nie tylko czytelna, ale też dopasowana do np. kolorystyki wykorzystywanej przez firmę.
Korzyści ulotek dwustronnych
W przypadku firm, które chcą w bardziej zaawansowany sposób promować swoją ofertę, ulotki dwustronne są dobrym rozwiązaniem. Dzięki temu, że mają więcej miejsca do dyspozycji, mogą szczegółowo przedstawić wszystkie aspekty swojej oferty, takie jak cechy produktów, korzyści dla klienta, ceny, promocje i rabaty. Dzięki temu potencjalni klienci mogą dokładnie poznać ofertę firmy i w prosty sposób podjąć decyzję o sięgnięciu po prezentowane produkty lub skorzystaniu z jej usług.
Ulotki dwustronne są również dobrym sposobem na zwiększenie zasięgu reklamy firmy. Dzięki temu, że zawierają więcej informacji na swojej powierzchni, są bardziej wartościowe dla potencjalnych klientów, co zwiększa szansę na skorzystanie z usług lub produktów firmy. Mogą być rozdawane w różnych miejscach, takich jak centra handlowe, kina, sklepy czy na ulicy.
Projektowanie reklamowych ulotek dwustronnych
Projektowanie ulotek dwustronnych wymaga profesjonalnego podejścia. Ważne jest, aby szata graficzna była atrakcyjna i zachęcająca, a jednocześnie przejrzysta i czytelna. Projektowanie takich ulotek wymaga zwykle większej wiedzy i doświadczenia niż w przypadku ulotek jednostronnych, dlatego wiele firm decyduje się na zlecenie projektu profesjonalnym agencjom reklamowym.
Ulotki dwustronne – druk cyfrowy w Hedom
Nasza firma poligraficzna oferuje drukowanie różnych nakładów ulotek dwustronnych – wystarczy przesłać do nas plik zawierający ulotkę w odpowiednim formacie (.jpg, .pdf, .cdr lub .tiff), wybrać dostępny format (rozmiar) ulotki, nakład, papier i technikę druku. Gotowe pliki z projektem ulotki należy po złożeniu zamówienia przesłać na nasz adres mailowy. Możemy też przygotować cały projekt od podstaw. Opcjonalnie dostępne jest także dziurkowanie. Gotowy produkt można odebrać bezpośrednio z drukarni lub zamówić wysyłkę pod wybrany adres. Przy zamówieniu druku ulotek dwustronnych, zapewniamy kompleksowe wsparcie projektowe, aby dostarczyć produkt wysokiej jakości zgodny z oczekiwaniami klienta. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty.
W razie pytań prosimy o kontakt bezpośredni – odpowiemy na wszystkie pytania i doradzimy w sprawie przygotowania grafiki na wydruk produktu. Mogą nam Państwo w pełni zaufać!