Skorzystaj z naszej sprawdzonej oferty
Zadzwoń i zamów darmową wycenę
Jeśli jesteś firmą, która w całości lub częściowo opiera swoją działalność na branży e-commerce, to na pewno szukasz idealnego sposobu, aby zapakować towar. Dla sprzedaży online dedykowane są specjalne kartony do wysyłki.
Opakowania te gwarantują bezpieczeństwo na uszkodzenia mechaniczne podczas transportu. Opakowanie wysyłkowe dzielą się na pudełka e-commerce, foliopaki idealne do recyklingu, koperty wysyłkowe i kartony.
Do tego działu zaliczamy również akcesoria takie jak taśmy pakowe. Sprawdzą się idealnie do spersonalizowania swojego opakowania. W ofercie posiadamy taśmy klejące, na których możesz mieć własne logo firmowe. Kolejnym akcesorium jest folia stretch, która ma zastosowanie przy pakowaniu większych gabarytów tak, aby dobrze zabezpieczyć towar. Powyższe akcesoria podwyższą na pewno wartość produktu i ukażą, że dbasz o najmniejsze szczegóły.
Kartonowe opakowania wysyłkowe w sprzedaży online dla sklepów internetowych
Karton to jeden z najlepszych materiałów do sprzedaży wysyłkowej. Kartonowe pudełka e-commerce wykonane są ze specjalnej tektury falistej. Takie wykonanie gwarantuje bezpieczeństwo oraz to, że produkty dotrą do klienta w nienaruszonym stanie.
W naszej ofercie posiadamy kartony w różnych rozmiarach oraz konkurencyjnych cenach.
Opakowanie e-commerce skierowane dla branży odzieżowej, kosmetycznej, odzieżowej, upominkowej oraz elektroniki użytkowej to zwane bardziej specjalistycznie pudełka czy kartony fasonowe.
Kartonowe opakowania e-commerce stanowią pierwszy punkt styczności klienta z daną marką lub produktem, dlatego warto, aby było ono dobrze przemyślane oraz gwarantowało bezpieczeństwo produktów wewnątrz opakowania. Dlatego ładny design opakowań e-commerce może przyczynić się do lepszej rozpoznawalności firmy, marki lub sklepu internetowego.
Personalizacja opakowań e-commerce
W naszej drukarni rozumiemy, jak ważne jest dla Ciebie dobrze i estetycznie wykonane opakowanie, które potrafi zwiększyć rozpoznawalność marki oraz poprawić wizerunek firmy.
Dlatego oferujemy całe spektrum możliwości, aby stworzyć opakowanie e-commerce szyte na miarę.
Jednym z najważniejszych punktów w personalizacji w branży e-commerce jest nadrukowanie własnego logo, sloganu firmowego czy informacji kontaktowych, które potrafią utkwić w pamięci klientów co może przełożyć się na ich ponowny zakup. Możemy również zdecydować się na umieszczenie grafiki wewnątrz opakowania, która może być zaskakująca przy otwarciu.
Dodatki dla opakowań e-commerce
Prowadząc sprzedaż wysyłkową, ważnym jest szybkość zapakowania towaru dlatego proponujemy klientom wybór opakowania dla e-commerce z dodatkowymi paskami taśmy klejącej, które z łatwością odbezpieczymy i przykleimy do pudełka, zaś drugi pasek może posłużyć już do zwrotu towaru.
Oprócz tak podstawowych kwestii personalizacji opakowania możemy też wybrać opcję uszlachetnienia foliami błyszczącą, matową lub soft-touch, która w dotyku jest aksamitna i dzięki temu poprawić bezpieczeństwa produktów przy niesprzyjających warunkach.
Na opakowania e-commerce można również nałożyć wybiórczo lakier UV i podkreślić jeszcze bardziej nasze logo lub najważniejsze elementy w grafice.
Wybór papieru na opakowania jest równo znaczący co inne elementy i najczęściej jest to papier kredowy.
Eleganckie wstążki, papier bibułkowy z logo pomogą stworzyć niezapomniane opakowania.
Bezpieczne opakowanie e-commerce
Jako producent wiemy, że jednym z priorytetów prowadząc sprzedaż wysyłkową, jest bezpieczeństwo paczki. Oprócz samego wyglądu i tego jak spersonalizowane jest opakowanie ważnym jest, aby taka przesyłka doszła w idealnym i nienaruszonym stanie do klienta. W naszej ofercie znajdziesz duży wybór mocnych opakowań z tektury trójwarstwowej.
Optymalizacja procesu pakowania
Do naszej oferty należą różnego rodzaju pudełka z tektury trzywarstwowej, które dostosowane są do wymagań firm kurierskich oraz świetnie chronią towar przed wszelkimi uszkodzeniami. Pudła z automatycznym dnem znacznie przyspieszają proces pakowania i zamykania pudełek, a także zwiększają wytrzymałość opakowania. Naszym klientom oferujemy dodatkowe opcje personalizacji, takie jak nadruk logo sklepu internetowego czy spersonalizowane treści, które mogą stanowić ważny element marketingowy, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów wysyłki w sklepie internetowym.
Personalizowane i wytrzymałe opakowania dla e-commerce
W odpowiedzi na rosnące potrzeby sklepów internetowych, które pragną wyróżniać się na rynku, stworzyliśmy serię pudełek, które posiadają najważniejsze cechy, które pomogą w promowaniu marki. Każde pudełko charakteryzuje się odpornością na uszkodzenia mechaniczne i można dostosować je do specyficznych wymagań danego produktu, co gwarantuje, że klient otrzyma przesyłkę w stanie idealnym. Nasze pudełka z tektury trzywarstwowej są nie tylko wytrzymałe, ale również estetyczne, co czyni je doskonałym narzędziem w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Zapewniamy różnorodność w zastosowaniu oraz możliwości personalizacji, aby każdy sklep internetowy mógł znaleźć rozwiązanie idealnie dopasowane do swoich potrzeb.